Téli túlélő szett - Avagy én hogyan vészelem át a hideg hónapokat

17:26:00

Sziasztok!
Sikerült kicsit elcsúsznom a bejegyzéssel az ígért időhöz képest, de tegnap volt az utolsó vizsgám, és próbáltam minden egyes percet kihasználni a tanulásra. De végre sikerült összehoznom a bejegyzést, szóval hurrá. 
A jövőhétre egyébként két bejegyzéssel is készülök nektek, az egyik pedig számomra elég különleges lesz, mert egy másik bloggerrel fogok együtt dolgozni. 
Mielőtt belevágnék a mai bejegyzés témájába, ne felejtsétek, hogy még két napotok van jelentkezni a nyereményjátékra ERRE a linkre kattintva. 


Igaz, lassacskán már - remélhetőleg - ki fogunk lábalni ebből a dermesztő hidegből, de sajnos még mindig tart. Nem tudom, ti hogy vagytok vele de én ki nem állhatom a telet, a havat és a hideget. Valahogy sosem szerettem. Pont ezért nekem a téli hónapok egyenlőek a túléléssel. Pontosan ezért arra gondoltam, hogy felsorakoztatom azokat a dolgokat, amik segítik, hogy átvészeljem ezt az időszakot. 

1. Természetesen meleg ruha, de ezen belül is a sapka. 
Az utóbbi időben vettem észre, hogy igazi sapka-őrült lettem. Akárhová megyek mindenhol a sapkákat lesem és legszívesebben felvásárolnám az összeset. 
Mióta az eszemet tudom nem volt olyan tél, hogy ne hordtam volna sapkát - nem is értem, hogy hogyan képesek mások sapka nélkül létezni télen. Ha egyszer-egyszer nem veszem fel télen, mert össze van fogva a hajam, erősen szenvedek, mert úgy érzem lefagy a helyéről a fejem. Úgyhogy nálam a sapka télen elengedhetetlen dolog. 

2. Forró kávé/tea.
Kávét mondjuk az év minden szakában iszom, mert egyszerűen imádom. De a tea időszakom általában októberben kezdődik és egészen február végéig tart. Nem telik el úgy nap, hogy ne igyak meg egy bögre teát. A barátom és a nevelőapukám is imádják egyébként azt a teát, amit én csinálok, mert mindig kombinálom az ízeket. Eddig a kedvencem a mangó-menta és az almás-fahéjas-menta kombók a kedvenceim. Számomra nem igazán van annál hangulatosabb, amikor a forró teámmal leülök a gépem elé sorozatot nézni vagy olvasgatni. 

3. Pokróc. 
Néhány évvel ezelőtt kaptam a mostoha nagyimtól egy pokrócot, amit azóta imádok és nem tudok elszakadni tőle - Pestre is magammal hoztam, amikor költöztem. A forró teás estékhez mindig hozzátársul a pokrócom is. Nincs is jobb bebújni alá és kikapcsolódni. 

4. Könyvek/sorozatok. 
Alapjáraton nem szeretek mindig a lakásban ülni, szeretek a városban szaladgálni, de amikor beköszönt a tél igyekszem csak akkor kimozdulni, ha nagyon muszáj. Viszont, ha nem lennének könyvek és sorozatok valószínűleg begolyóznék a lakásban a hosszú hónapok alatt. 
Egyébként is imádom sorozatot nézni és olvasni, de amikor jó idő van ezek kissé a háttérbe szorulnak, mert olyankor próbálok tényleg minél több időt házon kívül tölteni a barátaimmal. De ilyenkor bepótolom a lemaradásomat. Jelenleg egyébként a Vámpírnaplókat nézem hatalmas gőzerővel és az Árnyvadászok második évadát  - erről majd lesz évadértékelő is. 

5. Ajakbalzsam/kézkrém. 
Csakúgy mint én, az ajkaim sem szeretik a telet ugyanis ilyenkor állandóan ki vannak száradva, kirepedeznek és sebesednek sajnos. Úgyhogy elengedhetetlen kellék számomra az ajakbalzsam. Előző télen a Maybelline BabyLisp-ét használtam, ezen a télen pedig a csodatevő ChupaChups-osat. 
A kezeim szintén tüntetnek a hideg ellen. Az avon kakaóbabos kézkrémjét használom telente és nagyon-nagyon imádom. 

Rövidke kis lista, de ezek nélkül azt hiszem tényleg elvesznék télen. Melyek azok a dolgok, amik nélkül ti nem tudtok élni a hideg hónapok alatt? Írjátok meg kommentben! :) 





You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Szia!
    Nekem sem a kedvenc évszakom a tél, nagyon várom már a tavaszt! :)
    Ugyan ezek a dolgok vannak nálam is jelen, hogy átvészeljem ezt a didergős időszakot.
    Jó bejegyzés lett, puszi Reni :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én is már tűkön ülök, hogy végre mikor lesz már vége ennek a nagyon hidegnek.
      Örülök, hogy tetszett a poszt!

      Öleléésem! :)

      Törlés

Subscribe