#4. Product Review - Glamour napos szerzemények

18:54:00

Sziasztok!

Tudom tudom, nem most volt a Glamour napok, hiszen már eltelt azóta egy kevéske idő, de most tértem vissza igazán a blogra, szóval most volt arra idő, energia és kedv, hogy megosszam veletek. Sikerült felhalmoznom amúgy egy pár dolgot; olyat, amit terveztem és természetesen olyat is, amit nem.  
Már a nulladik napon lecsaptam a dm-re, hogy minél hamarabb beszerezzem a szükséges dolgokat, hiszen abban bíztam, hogy akkor még tele lesznek a polcok és a tömeg sem lesz olyan nagy. És így is lett! Elsősorban egy szempillaspirálért és egy szemhéjtusért indultam el, de természetesen nem csak az lett belőle - éljen a sminkmánia és az ötven százalékos kedvezmény egyvelege.


A szempillaspirálok között nagyon sokáig válogattam, mert valahogy egyik sem nyerte el a tetszésemet, de aztán végül a Rimmel extreme black Wonder'Full spirálja mellett döntöttem, ami argánolajjal dúsított. Nagyon szeretem, mert nem ragadnak össze a pilláim és természetesen emeli ki őket. Emellett pedig valahogy szebbnek és egy picivel hosszabbnak tűnnek a szempilláim, mióta használom, ami valószínűleg az olajnak tudható be. Az ára 50%-os kuponnal, ha jól emlékszem 1200 forint volt.


A szemhéjtus megválasztásával is hasonló gondban voltam, hiszen már jó párat kipróbáltam az utóbbi időben de valahogy egyik sem vált be. Végül az Astor mellett döntöttem, és onnan is a 24h Perfect Stay precision eyeliner pent választottam. Picike, vékony ecsetrésze van, amivel roppant egyszerű dolgozni és nagyon precíz cicaszemet lehet vele készíteni. Emellett nagyon pigmentált és hosszan tartó, úgyhogy most végre azt érzem, hogy megtaláltam az új kedvencemet. Az árára sajnos nem emlékszem - sem az eredetire, sem a kedvezményesre - és nem is találom nagyon sehol.


Ezek után valahogy belevarázsolódott még két termék a kosaramba, amit egyáltalán nem terveztem megvenni, de nem tudtam nekik ellenállni. Az első ilyen volt a Maybelline New York Baby Skin instant pore eraser, vagyis ez egy pórusösszehúzó primer. Nagyon sok jót hallottam már róla, ezért úgy gondoltam, hogy itt az ideje, hogy kipróbáljam, ha nem is válik be, akkor sem vesztettem sok pénzt vele. De az eredeti árát is megérné ez a kis csoda, hiszen egyenletessé teszi a bőrömet, szebben fekszik az alapozó az arcomra és valahogy a bőrhibáim is visszaszorultak mióta ezt használom. Mindenkinek csak ajánlani tudom. Az ára 50%-os kuponnal 1000 forint volt.


Az utolsó termék, amit ezen a napon sikerült megvásárolnom egy hőn áhított, folyékony, matt rúzs volt, ami a legnagyobb csalódást okozta végül. Ez termék nem más, mint a Max Factor lipfinity colour+gloss folyékony rúzsa a 630-as more & more macchiato árnyalatban. Nagyon sokáig kerülgettem ezt a rúzst egyébként - hónapokig - hiszen egyszer csináltam egy swatch-ot a kezemre és egy hétig ott virított. De ettől függetlenül sajnáltam volna kiadni érte 4000 forintot. Amikor bementem a dm-be, akkor sem volt eszemben, teljesen véletlen tévedtem a Max Factor állványához és akkor döbbentem rá, hogy hűha! 2000 forintért itt nem hagyom. Hazajöttem, kipróbáltam és beleszerettem. Hamar száradt, eszméletlen pigmentált volt és ugyanolyan minden-álló. Aztán néhány használt után, amikor már suliban is viseltem feltűnt, hogy körülbelül két óra után elkezdett darabokban kopni valami elképesztő gusztustalan módon. Arról nem is beszélve, hogy irtózatosan kiszárította az ajkaimat. Úgyhogy egyáltalán nem tudom, hogy mit kezdjek vele.. nagyon nagyot csalódtam. Az ára 50%-os kuponnal 2000 forint volt.



A korábban említett és tervezett szempillaspirál és szemhéjtus mellett volt még két tervezett termék, amit be akartam szerezni: egy transparent loose powder és egy folyékony korrektor a szemem alatti karikákra. A hivatalos első napon berobbantam a rossmannba és sikerült is megvásárolnom őket, viszont a véleményem itt is eltér. A púdernél a Catrice Nude Illusion loose powder mellett tettem le a voksom, mivel a nagy tömegben ez volt az egyetlen, amit találtam. De egyáltalán nem bántam meg, hogy megvettem, mert egyszerűen imádom. Egy kevéske is elég belőle és gyönyörűen mattá varázsolja az arcomat. Csak ajánlani és ajánlani tudom.



A korrektornál sokat vaciláltam, aztán végül a Rdel Young Fluid concealer mellett döntöttem a 02-es honey árnyalatban. Bőrhibákon a fedése kb nulla, szemem alatti karikákon csak-csak működik, viszont azon a területen iszonyatosan égeti a bőrömet, amíg el nem dolgozom és ez elég kellemetlen, úgyhogy ha nem muszáj, nem használom.
A púder eredeti ára 1800 forint körül mozog, a korrektoré pedig 700 forint volt nagyjábol, viszont rossmann-os dekorkozmetikai kupon felhasználásával - ami azt hiszem 20% kedvezményt adott - fizettem összesen 1900 forint körül.

a kép nem saját, de semmilyen fény nem kedvezett már a fotózás közben.

Illetve azt kihagytam a nulladik napos dm zsákmányból, hogy körülnéztem a Garnier arctisztítóknál és lecsaptam a Garnier Pure Active Exfobrusher-ra, amit már korábban is nézegettem, de nem mertem kipróbálni. Viszont most úgy voltam, hogy kevesebb mint ezer forintért nem fogom ott hagyni. Úgyhogy szépen megvettem és használom is serényen. A tisztításával annyira nem vagyok megelégedve, pedig látom a kis sörtéken, hogy ott van a maradék alapozó, de aztán mikor még tonikkal áttörlöm az arcom van maradék. A pattanásaim és miteszereim helyzete viszont elég tűrhető most, ami nem tudom, hogy ennek tudható-e be, de mindenesetre nagyon örülök. Az ára 50%-os kuponnal 700 forint körül volt.

Van még két dolog, amit vásároltam és nem kozmetikumok, de azt gondoltam, hogy ezeket is megmutatom nektek.


Az első napon benéztem barátnőmmel a H&M-be, csak úgy. Nem is tudtam kijönni üres kézzel, hiszen megvettem ezt az eszméletlenül aranyos beanie-t, ami mindössze 1500 forint volt, így nem is használtam fel hozzá kupont, mert feleslegesnek találtam volna. Meleg és aranyos és fekete... minden, ami kell. 



A kozmetikai és bőrápolási termékeken kívül már régóta terveztem sálat venni és meg is ragadtam most az alkalmat az első napon és meglátogattam a New Yorkert, ahol rögtön meg is találtam álmaim sálját, egy fekete, hatalmas infinity sálat. Nagyon szeretem, mert van is tartása de mégis lazább, és nem fagy le végre a nyakam. Az eredeti ára, ha jól emlékszem 3000 forint volt, 20%-os kuponnal viszont 2400 forint volt. 
Az utolsó dolog pedig, amit a Glamour napok alkalmával vettem egy bomberdzseki. Alapjáraton szerettem volna valamilyen őszi/tavaszi kabátot venni, szóval pont kapóra jött a glamour napok, hogy olcsóbban hozzá tudok jutni. Sok helyen szét néztem, sokat vaciláltam de végül a H&M-ben vettem meg azt a kis szépséget, amit a képen is láthattok. A gallérrészhez tartozik szőrme is, de azt azzal a lendülettel levettem, ahogy kijöttem a boltból, mert nem szeretem a szőrméket. Viszont maga a kabát nagyon kényelmes és meglepően meleg, nem fúj át rajta a szél. Az egyetlen, amit annyira nem szeretek benne az a hossza, hiszen éppen, hogy leér a csípőmig de el tudok efelett tekinteni. Az ára eredetileg 9990 forint volt, 20%-os kuponnal viszont 8000 forint.

Ezek lettek volna az én kis szerzeményeim az első Glamour napi vásárlásom alkalmával. Mik azok a dolgok, amiket ti megvásároltátok és ajánlanátok még akkor is, ha már nem jár rá kedvezmény?

Hogy ne maradjatok le semmilyen újdonságról likeoljátok a blog facebook oldalát és kövessetek be instagramon is!

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe