#10pontaboldogságért projekt

17:23:00

Sziasztok! 
Szokás ugye hallani, hogy "Élvezd az élet apró örömeit". De valóban betartjuk-e ezt a kis ösztönzést? Véleményem és tapasztalataim szerint nem. Az emberek ebben a rohanó világban sokszor nem veszik észre az apró dolgokat, amik boldoggá teszik őket. Egyszerűen átsiklanak felettük. Sajnos velem is nagyon sokszor előfordul és elő is fordul a mai napig ez a kis jelenség, hiába próbálom minden rosszban a jót keresni. Azt gondolom sokkal több időt kellene szentelnünk azoknak a kis dolgoknak, amiket szeretünk és, amik boldoggá tesznek minket. Pontosan ezért örültem annyira, amikor megtaláltam ezt a kis kezdeményezést Mimi blogján
A projekt eredetileg Maja Tankwall-től származik, aminek a lényege, hogy összeszedjük azt a tíz kis dolgot, ami minket boldoggá tesz, ezzel buzdítva másokat arra, hogy tegyék ők is ugyanezt. 

Miután végigolvastam Mimi bejegyzését, eldöntöttem, hogy én is részt veszek ebben a projektben, hiszen így én magam is számba tudom venni, hogy mik azok, amik engem boldoggá tudnak tenni és, ha ezzel a bejegyzéssel már csak egy embernél el tudom érni, hogy ő is végig gondolja ugyanezt, már megérte megírnom ezt a bejegyzést. 
Lássuk a listámat! 


1. Amikor tavasszal elkezdenek zöldellni a fák és a nap is előbújik. 

2. Ősszel lehullott faleveleket rugdosni. 

3. Amikor egy kisbaba rám mosolyog. 

4. Amikor újra találkozom a barátommal. 

5. Amikor egy fárasztó nap után lefeküdhetek és olvashatok vagy sorozatot nézhetek. 

6. Minden egyes megtekintés, komment vagy like a blogon és ahhoz kapcsolódó oldalakon. 

7. Amikor szerelembe esek egy könyvvel. 

8. Amikor véletlenül találok egy dalt, amibe első hallásra beleszeretek és napokig hallgathatom. 

9. Amikor hosszú idő után újra megölelhetem anyát. 

10. Amikor beszélhetek az öcséimmel. 


Rövidke bejegyzés annál fontosabb üzenettel! 
Álljatok meg egy pillanatra, nézzetek körben a világban és találjátok meg az apró dolgokat, amik boldoggá tesznek titeket, majd értékeljétek őket! 
Osszátok meg ti is azt a tíz dolgot, ami boldoggá tesz benneteket, majd küldjétek el nekem itt kommentben, facebookon vagy esetleg instagramon! Illetve ne felejtsetek el követni, hogy ne maradjatok le semmi újdonságról.
 Legyetek ti is részesei a projektnek! 

A bejegyzés végére pedig szeretném megjegyezni, hogy ez a kerek századik bejegyzés a blogon, és nagyon örülök, hogy idáig kitartottam. Innen csak tovább van.
Illetve szeretném megköszönni két legújabb feliratkozómnak Erika Zs-nek és T.Kittii-nek a bizalmat! :) 

További szép estét nektek! 

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe