'16 augusztus havi kedvencek - Rimmel, MAX és a többi

16:13:00

Sziasztok!
Igen tudom, kicsit megtörtem a függőségek megjelenésének időpontját, hiszen nem az utolsó vasárnap érkezett, de személyes okok és a költözés miatt nem igazán volt kapacitásom arra, hogy megírjam. Viszont, kihagyni sem szerettem volna, úgyhogy egy héttel csúsztattam a kedvenceim bemutatását. Térjünk is a tárgyra!



Szokásosan most is a kozmetikumokkal kezdem a sort. Hál' Istennek kifogyott a Maybelline alapozóm, ezért kénytelen voltam újat keresni. Mivel a hőn imádott Astor alapozót azóta sem sikerült fellelnem egy Rimmel alapozó mellett tettem le a voksom, mert az tűnt a legjobbnak. Nagyon jó döntést hoztam. Az üvegen fel van tüntetve a full coverage varázsszó (teljes vagy tökéletes fedésnek lehetne ezt lefordítani) és hű is ehhez a termék. Az arcomon mindig vannak piros foltok és ez teljesen elfedte azokat. A tartósságát közepesnek mondanám, de ennek ellenére nagyon meg vagyok elégedve vele. És még egy dolog, amit a javára tudok írni, hogy nem nehéz viselni, tehát nem érzem úgy, hogy egy maszk van rajtam. Az ára 2500 forint volt, amit szerintem megéri kiadni. (A termék teljes/pontos neve: Rimmel Lasting Finish 25H alapozó komfort szérummal SPF20)

Régebben volt egy avon sminkalapom, amit nagyon szerettem, de miután elfogyott valamiért nem vásároltam újra és mást sem próbáltam ki. Viszont az utóbbi időben szöget ütött a fejemben a gondolat, hogy be kéne egyet szerezni. Lévén, hogy szinte már fanatikusan gyűjtök mindenféle sminkterméket nem is vártam sokáig. Így történt, hogy a rossmannban a catrice állványa előtt nézelődtem és kiszúrtam a terméket. 1500 forint volt, szóval nem sokat gondolkoztam azon, hogy megvegyem e. Nem használom minden nap, mert annyira nem kényelmes a viselése, de ettől független, ha nagyobb útra készülök, akkor felkenem az alapozó alá, hiszen egyenletesebben tudom így eloszlatni a terméket. Tetszik és nem bántam meg, hogy megvettem de nem hiszem ennek ellenére, hogy újra fogom vásárolni. (A termék pontos neve: Catrice prime and fine primer)

Még egy és egyben az utolsó kedvenc kozmetikum. Kifogyott a kedvenc szemhéjtusom, gondoltam kipróbálok egy újat, mert miért ne. Hosszas válogatás és gondolkozás után az Essence szemhéjtusa mellett döntöttem. A döntésben szerepet játszott, hogy mindössze 950 forintba került. De végül nagyon is jól jártam vele. Jól pigmentált, könnyű az ecset kialakítása miatt dolgozni vele, emellett pedig iszonyúan tartós. Tizenkét órát simán kibírt úgy, hogy izzadtam, vonatoztam, könnyeztem a nevetéstől. (A termék pontos neve: Essence Eyeliner Pen)

Juhú, végre! Sikerült elkezdenem a saját Bullet journalomat is és egyszerűen imádom. A tervezésben és a kivitelezésben nem vagyok még annyira kreatív és nem is megy még olyan jól, de gyakorlom. Valószínűleg egy vagy két hónapon belül lesz is róla bejegyzés, hiszen akkor már lesz mit mutogatnom nektek. (Korábban írtam már a Bullet journalról; ha nem tudnátok mi is ez, de érdekel, akkor kattintsatok IDE!)

Az említett trilógia első két kötetének értékelőjét már olvashattátok a blogon, ha pedig még nem tettétek meg IDE és IDE kattintva pótolhatjátok. És igazából ajánlani is tudom, mert nem akarok itt ódákat zengeni. De, ha valakinek nincs kedve, rendben, röviden elmagyarázom, miről is van szó. Ez egy trilógia, amit Amy Kathleen Ryan írt és egyszerűen tökéletes. Komoly témákkal foglalkozik, eseménydús, izgalmas és persze a romantika sem marad el. Tipikusan olyan könyv, amit egyébként fiúknak is ajánlanék nem csak lányoknak. Ha valakit jót és jól akar olvasni, kezdjen bele én azt mondom.

Most sem maradhat ki a kedvenc sorozat kategória. Sikerült kivégeznem az Amerikai horror sztori eddig megjelent évadjait, így el kellett kezdenem valami mást. Régen, amikor még tévében kezdték el adni a Vámpírnaplókat mindig néztem de aztán ez valahogy elmaradt. Viszont azóta is terveztem, hogy újra elkezdem nézni és itt volt az adandó alkalom. Az első évadon vagyok túl és meg kell, hogy mondjam... szerelmes vagyok. Imádom az egészet úgy, ahogy van.

A hónap kedvenc személye nem más, mint Dytto youtuber, bár leginkább táncos. A hölgyemény olyan, mint egy élő robot-barbi baba, nagyon tehetséges. Emellett viszont egy szerény lány és nagyon kedvesnek tűnik. És, ami mellett nem tudok elmenni.... gyönyörű lány. Érdemes youtubeon megnézni egy-két videóját (táncos vagy csak sima "beszélgetős" videót is.)

Aki engem ismer az tudja, hogy imádom a zöld teát és előszeretettel próbálok ki minden új ízesítést vagy fajtát. Ezért kaptam két üveg Arizona zöld teát, amelyikből az egyik gránátalma, míg a másik méz ízesítésű volt. Imádtam mind a kettőt. A gránátalmás mondjuk nekem személy szerint jobban ízlett, mert azon jobban lehetett érezni a zöld teákra jellemző kesernyés ízt. De ettől függetlenül a mézes is nagyon ízlett. Valószínű, hogy újra fogom vásárolni valamelyik ízt és tervezem kipróbálni a többi ízesítésűt is - arról egyébként nem is beszélve, milyen jól néznek ki az üvegeik.

A hónap kedvenc dala: MAX - Lights down low (Not Your Dope remix)

Ezek lettek volna az én kedvenceim augusztusban. Nektek melyek voltak azok a dolgok, amikért megőrültetek? Tudassátok velem kommentben!
(És csak így zárójelben szeretném megjegyezni, hogy a blog túllépte a 10.000 megtekintést, amit nagyon-nagyon szépen köszönök.)


You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe