'16 július havi kedvencek - Sminktermékek, film, énekes és a többi

16:03:00

Sziasztok! 

Múlt hónapban ismét kimaradt a függőségek bejegyzés sajnos, mivel a hónap utolsó vasárnapján már készültem Sopronba, így nem volt időm megírni. De! Most újra itt vagyok és végre sikerült is összeszednem jó pár kedvencet a hónapból, úgyhogy kezdjünk is neki. 


A keddi product review bejegyzésemben már olvashattatok erről a rúzsceruzáról, és már akkor is az égig magasztaltam ezt a terméket. Pontosan ezért nem tudtam megállni, hogy ne tegyem be a havi kedvencek közé. Árban megfelelő, hosszan tartó, eszméletlenül jól pigmentált és könnyű vele dolgozni. Mindenkinek csak ajánlani és ajánlani tudom! 

Ismét egy olyan termék és kedvenc, ami a keddi bejegyzésben szerepelt. Eredetileg ez a termék egy szemhéjpúder de én highlighterként használom, mert tökéletesen funkcionál erre a szerepre is. Hosszan tartó, jól pigmentált és olyan kellemesen csillog. 

A munkám lévén sikerült eljutnom a Balaton Soundra, amit ugye Zamárdiban tartanak. De mégsem maga a fesztivál volt számomra nagy szám - erről is olvashattok a fesztiválos-beszámolós bejegyzésemben -, hanem maga a Balaton part. Gyönyörű volt és ha tehettem volna reggeltől estig a parton süttettem volna magam, vagy a vízben lubickoltam volna. Bár így is, ahogy időm engedte már ott is voltam. A nyár végén tervezünk még visszamenni.. imádtam. 

Nagy "álmom" volt már egy adidas superstar cipő és végre a hónapban meg is tudtam magamnak venni. Egyszerűen imádom! Eszméletlenül könnyű, nagyon- nagyon kényelmes arról nem is beszélve, hogy milyen szép. Igaz, azzal egy picit bajban leszek, hogy fehér az pedig köztudott, hogy nem a cipőtakarításról vagyok híres, de azt hiszem ebben az esetben most meg fogom emberelni magam. :) 

Át is tértem ezzel egy kicsit az internet világára. A Canva jelenleg a kedvenc szerkesztőm, ami internet található. Az oldalra a Neverhood naplója című blogon találtam rá - innen is köszönöm a szerzőnek, hogy megosztotta - és azóta is nagyon serényen használom és fedezem fel az oldalt. Nagyon sokrétű, különböző kategóriák vannak, amiken belül nagyon sok minta van, amik alapján szerkeszthetünk. Az egyik legnagyobb előnye, hogy nagyon egyszerű kezelni és nem kell hozzá grafikusnak lenni, ezért azoknak is bátran ajánlom, akik annyira nem értenek ezekhez a dolgokhoz. Többek között ennek a bejegyzésnek a kezdőképét, a kis "névtáblákat" és a bejegyzések végén lévő szignómat is ezen az oldalon készítettem. - www,canva.com -

A kedvenc zenével, mint mindig most is bajban voltam, mert elég sok olyan dal sorakozik a lejátszási listámon, amiket rongyosra hallgattam a hónapban. Ám aztán rájöttem, hogy volt egy, amit kiemelkedően sokszor hallgattam meg, ez pedig nem más, mint a One Dance Draketől. A szövege nem egy nagy durranás, de leginkább a ritmusa és a dallama az, ami megfogott. 
Emellett pedig megszületett a dal jó néhány feldolgozásban is, de a legnagyobb kedvencem Alex Aiono által jött létre. 

És, ha már megemlítettem a fiatal embert, akkor itt is van a következő kedvencem a személyében. 
Egy húsz éves fiúról van szó, akin elsőre azt vesszük észre, hogy nagyon, de nagyon helyes... aztán elkezd énekelni és el is feledkezünk a kinézetéről. Saját covereket tölt fel youtube-ra, saját feldolgozásai vannak és mit ne mondjak.. eszméletlenül jók. Mindenképp megéri meghallgatni egy-két feltöltést tőle. Az én személyes kedvenceim a One Dance, Don't mind és az I hate you, I love you.  - youtube csatornája

Picit csalok a könyvvel kapcsolatban, ugyanis még nem értem a végére a Ragyogás sorozat első kötetének a végére, de már az, amit elolvastam belőle nagyon tetszik. Végre egy történet, ami elrugaszkodik a földtől - szó szerint. Tetszik, hogy nem feltétlen a szerelem benne a vezérszál, de az is szerepet játszik a történetben. A főszereplő személyisége eddig szimpatikus, remélem ez a történet folytatásában is így fog maradni. Sokkal többet még nem nagyon tudok írni róla, hiszen ahogy említettem, még nem értem a végére. De már nagyon kíváncsi vagyok rá. 

Az idén megjelenő filmek közül ezt vártam a legjobban több okból is kifolyólag: 
1. már az első részt, az Alice Csodaországbant is nagyon imádtam. 
2. Tim Burton rendezte a filmet és egyszerűen imádom a filmjeit. 
3. Johnny Depp is erősíti a szereplőgárdát, ő pedig az egyik kedvenc színészem. 
Moziba sajna nem jutottam el, de így is megnéztem és nem csalódtam. Nem mondanám annyira jónak egyébként, mint az első részt, de ez is nagyon-nagyon tetszett és imádtam az egészet. Megint megvolt a szokásos Tim Burton látványvilág, Johnny Depp még mindig nagyon jó színész. Jó volt egy picit visszatekinteni a múltba is, hogy mi hogyan is történt. 
Aki szereti az ilyesmi filmeket, azoknak mindenképp ajánlani tudom csak. 

Ezek lettek volna július hónapban az én kedvenceim. Na és a tiétek? Osszátok meg velem, hogy mik azok a dolgok, amikért ebben a hónapban egyenesen megőrültetek. 
Remélem mindenkinek szép volt az elmúlt hónapja. Ha igen akkor hasonlókat, ha nem, akkor pedig jobbakat kívánok mindenkinek augusztusra! 



You Might Also Like

1 megjegyzés

Subscribe