#12. Pénteki kitárgyalós - Back To School eBay Wishlist

17:41:00

Sziasztok! 
Kedden végre valahára mindenki megtudta azt, amiért már hónapok óta küzdött: hogy melyik egyetemre/főiskolára nyert felvételt. Én is azon szerencsések közé tartozom, akik bekerültek valahová, úgyhogy szeptembertől az EDUTUS Főiskola hallgatója leszek Turizmus-vendéglátás szakon. 
Szeretnék mindenkinek gratulálni, akiknek szintén sikerült. Kommentben nagyon szívesen olvasnám, hogy titeket hova vettek fel! 
Ehhez kapcsolódik a mai bejegyzés is, hiszen már korábban is nézelődtem iskolai dolgok után az eBayen (hol máshol), de eddig ugye csak képlékenyek voltak a tervek. Most viszont, hogy már biztosra tudom, hogy szeptembertől ismét iskolába fogok járni, már sikerült összeállítanom egy komplett listát, hogy miket szeretnék és miket fogok megrendelni a szeptemberi iskolakezdéshez, amit most meg is osztok veletek, hátha esetleg segítséget nyújtok ezzel más iskolakezdőnek is - legyen az egyetemista/főiskolás vagy középiskolás. 



Már korábbi bejegyzésben írtam a Bullet Journal-ról és már akkor is megemlítettem, hogy szeretnék végre én is elkezdeni egyet. Úgy gondolom, hogy ennek eljött az ideje, ezért már ki is néztem a leendő kis "füzetecskét", amiben ezt vezetni fogom. Azért tetszik ez a füzet annyira, mert alapjáraton is van rajta valamilyen kis motiváló szöveg és mert fekete fehér.
LINK
 
Az érettségi után teljesen kifogytam a tollakból.. az egyszerű kékek mellett viszont szeretnék beszerezni színes tollakat is, hiszen köztudott, hogy ha színes a szöveg, amit tanulunk, hamarabb megmarad, hiszen vizuálisan is emlékezni fogunk a tanultakra.
LINK 
Pontosan az előző okból kifolyólag be fogok szerezni jó néhány csomag post it-et. Többfélét néztem már ki. Van olyan, ami egyszerűen csak színes, van ami valamilyen mintát ad ki és vannak cuki állatkások is.
LINK1 | LINK2 | LINK3 | LINK4 | 

Miközben kerestem a post it-eket rátaláltam erre a Weekly Schedule matricára, ami eszméletlen praktikus. Fel vannak vezetve a napok, így arra majd rá lehet írni a zh-kat vagy bármilyen fontosabb infót, amit a héten lesz, pluszban arra is jó lesz nekem, hogy tudjam majd mikor kell mennem dolgozni. Húsz darab van egy csomagban és mindössze 213 forint, ami szinte semmi úgyhogy tuti, hogy én előre meg fogok rendelni egy jó párat.
LINK








A To Do matricák igazából csak díszítésként szolgálnak és arra, hogy feldobják majd a naptáramat, de szerintem nagyon kis ötletesek. 












Ezeken kívül természetesen vannak még dolgok, amiket be kell szereznem, mint például szövegkiemelő vagy hibajavító, de azokat inkább megveszem itthon, hiszen jobban járok vele és már kitapasztaltam, hol tudok venni olcsón jót. 
Szóval ez lett volna az én kis ebay wishlistem a sulihoz. Remélem egy kettő számotokra is hasznos lehet. 
Jó készülődést mindenkinek! 




You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. A füzetek tényleg klasszul néznek ki, a tollak pedig nálam is kívánságlistásak. :) És gratulálok, hogy felvettek fősulira! ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rengeteg füzet volt, amik közül válogattam de valóban ezek voltak azok, amik a legjobban elnyerték a tetszésemet, arról nem is beszélve, hogy ezek voltak a legjobb árban is. :)
      És köszönöm szépen a gratulációt!! :) :)

      Öleléésem.

      Törlés
  2. Tetszett a bejegyzés! :-) A heti feladatos matricát tuti, hogy veszek! Fontos lenne, mert mindig minden kimegy az agyamból... :D Bár nekem még van egy évem a gimiben, de a barátom idén kezdi az egészségügyi szakot a Semmelweis-en :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Johanna!
      Örülök, hogy tetszett. A heti feladatos matricát tekintem keresésem fénypontjának, hiszen hasonló problémával küzdök, mint te. Illetve a bujoba is tökéletesen bele lehet majd ragasztani. :)
      Gratulálok a barátodnak!! :)

      Öleléésem.

      Törlés

Subscribe