#9. Pénteki kitárgyalós - eBay wishlist

17:37:00

Sziasztok! 
Remélem mindenkinek szuperül telt a hete. Én igazából nem tudom szavakba önteni, hogy mennyire hálás vagyok azért, hogy már nem kell bejárnom a suliba. Igaz, ugyanúgy tanulok minden nap, de legalább nem frusztrál az, hogy hajnalban fel kell kelnem, hogy délután négykor érek haza és, hogy egész délután még mindig tanulok másnapra. Hanem csak nyugodtan felkelek, elvégzem a kis dolgomat, tanulok annyit, amennyit szükségesnek érzek és aztán megint azt csinálok, amit szeretnék. Így történt hát, hogy egyik délután elkezdtem nézelődni az ebay-en és eléggé hosszú kis listát sikeredett összeraknom, hogy melyek azok a dolgok, amiket meg szeretnék rendelni. És mivel imádok különféle listákat gyártani, úgy gondoltam, hogy megosztom veletek is ezt a listát, hátha megtetszik valami nektek is és kedvet kaptok a rendeléshez.


1. Nyári ruha 
Bevallom picit félek a rendeléstől, ugyanis eddig két ruhadarabot rendeltem és pont a két véglet volt, hiszen az egyik tökéletes volt, de a másik borzalmas minőségű volt. Viszont, ahogy megláttam ezt a ruhát beleszerettem, arról nem is beszélve, hogy szinte ingyen van.

2. Nyári ingruha 
Ugyanazok a fenntartásaim vannak vele, mint az előzővel, de már régóta szeretnék ilyesmi ruhát. Ráadásul ahhoz képest, hogy farmer az ára sem az egekben van hál' Istennek.
LINK


3. Crop Top 
A képen többfélét láthattok, ennek az az egyetlen oka, hogy nem tudom eldönteni melyiket válasszam. Szerintem baromi jópofák és mondjuk úgy, hogy egyediek is, ráadásul imádom a crop tokokat. Az áruk pedig tökéletes. Lehet, hogy az lesz a vége, hogy többet is beszerzek. :) [Azt hiszem az I love my Boyfriend Food feliratosat a barátom igazán értékelné, na nem mintha meglepődne rajta.:D]
LINK


4. Ecsetkészlet
Áttérek egy kicsit a smink/beauty részlegre, ugyanis itt is van egy-két várólistás dolog. Mindenekelőtt egy ecsetkészletet kellene beszereznem, mert már nagyon szükségem lenne rá. Ebben a szettben, amit kinéztem pedig található vegyesen szemre és arcra való ecsetek - ez furán hangzik -, pluszban egy "beauty blendert" is kapunk ajándékba, ami ennyi pénzért bőven megéri.
LINK



5. Kontúr&Highlight paletta 
Igazából még keresgélem a tökéletes és vacilálok de eddig ez a nyerő. Egyrészt az ára miatt, másrészt, mert nem krémet, hanem nyomott púder és mert mindkét "funkciót" megtalálom benne.
LINK


6. Folyékony matt rúzs 
Szintén keresem a megfelelőt, de találtam pont valamelyik nap egy eladót, aki ABH matt rúzsokat árul - nem tartom mondjuk valószínűnek, hogy eredetiek. De nem is számít, hiszen 493 forintért...
A Heathers, Vamp, Carina, Milkshake és az Electro árnyalatokat néztem ki.
LINK

7. Telefontok 
Azt hiszem, ha ezt megrendelem, engem itthonról ki fognak tagadni. Egy rakat telefontokom van már, de akkor is újakat és újakat akarok mindig. Eddig szerencsére sikerült lebeszélnem magam, mielőtt rendeltem volna, de ezt a márványhatású tokot már elég régóta szeretném beszerezni. Képtelen vagyok ellenállni neki.
LINK

Ez lett volna az én eBay wishlist-em - megjegyzem nem teljes hosszában. Ha esetleg kíváncsiak lennétek a többi kis kacatra vagy további hasonló bejegyzésekre, tudassátok velem kommentben.
Illetve írhattok és likeolhattok Facebookon IDE kattintva. Emellett pedig Bloglovin-on is megtaláltok. És mostanában rászoktam, hogy egy-egy bejegyzésről hírt adok instagramon is, szóval IDE kattintva ott is bekövethettek, hogy ne maradjatok le semmiről.

u.i. Szeretném megköszönni a legújabb feliratkozómnak Virágnak a bizalmat! Remélem jól fogod itt érezni magad! :)

Jenni. 

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe