8. Inspiráló hétfő - Bullet Journal

17:53:00

Sziasztok! 
Elég régen volt inspiráló hétfő, amit igazán sajnálok. Nem fogok mentegetőzni és különböző kifogásokat felsoroltatni, ugyanis az egyetlen indok az, hogy lusta voltam és ötletem sem volt ehhez a topikhoz. Viszont most ismételten itt vagyok egy - szerintem - érdekes témával vagy dologgal, ami engem az utóbbi időben nagyon megfogott és foglalkoztat. Ez pedig nem más, mint a Bullet Journal


Mi is az a Bullet journal?
A Bullet journal lényegében egy határidőnapló, naptár vagy sima napló... nem tudnám igazán behatárolni. A lényeg az egészben az, hogy az egészet nekünk kell összeállítani. Mi tervezhetjük meg a naptárnézeteket, hogy mi hol és hogyan legyen. Tehát teljes mértékben a saját ízlésünkre formálhatjuk és olyanra, hogy az nekünk a legmegfelelőbb legyen. 

  • Részletes leírást magyarul a Dori's Corner oldalon találhattok.
  • A Bullet Journal hivatalos oldala, ahol minden segítséget megtalálhattok. 
  • Illetve az én nagy kedvencem a Boho Berry, ahol rengeteg inspirációt, kihívást és egyéb segítséget találhatunk. 
Én először a chicphysics oldalon találtam rá erre és rögtön beleszerettem a dologba. Azóta is bújom az oldalakat, nézem sorra a youtube videókat inspirációért, hogy aztán amikor belekezdek már teljesen meglegyen a fejemben a rendszer. 
Arra gondoltam, hogy összegyűjtöm nektek azokat az oldalakat, csatornákat és egyéb felületeket, ahonnan én is gyűjtöm az ötleteket és ahol ti is szuper kis dolgokra találhattok. 

A Facebookon is előfordulnak olyan oldalak és csoportok, ahol inspirálódhatunk: 

Azt hiszen, hogy a YouTube az egyik legjobb megoldás arra, hogy jó ötleteket találjunk, hiszen rengeteg Flip through és plan with me videó van, amiből meríthetünk. Én most a kedvenc csatornáimat osztom meg veletek: 
- ezeken kívül pedig, ha csak beírjátok, hogy bullet journal szintén rengeteg ötletet kaphattok.

Természetesen az instagram is tele van jobbnál jobb képekkel, amik remek ötleteket adnak kezdőknek és azoknak is, akik már régóta kezelik a bullet journal-jukat, csak éppen fel akarják frissíteni. 

Ezeken kívül pinteresten is ezer meg ezer ötletet találhatunk. Annyi dolgunk van csupán, hogy bepötyögjük a keresőbe, hogy bullett journal. 



Említettem, hogy én is szeretnék belekezdeni ebbe a projektbe, úgyhogy az ebay-en már ki is néztem egy-két dolgot hozzá, amit a közeljövőben szeretnék is megrendelni. Ezeket is belinkelem nektek, hogy hátha megtetszik nektek is valami közülük és lecsaptok rá. 
És nagyon ajánlom mindenki figyelmébe az etsy-n kapható kiegészítőket ugyanis olcsón hozzájuk lehet jutni!  

Remélem tudtam nektek egy kicsit segíteni és nektek is megtetszett ez a bullet journaling. Ha már van journalotok, akkor küldjétek el nekem, hogy meglessem őket! :) 
Ha valaki most kezdene bele akkor sok sikert! :) 

Jenni.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe