#2. Product Review - Helia D Classic tápláló arctisztító tej

16:52:00

Hű, már fogalmam sincs, hogy mennyi ideje nem hoztam bejegyzést, ami miatt iszonyatosan rosszul érzem magam - és ezt most nem csak mondom. Azt hiszem nem volt olyan nap, hogy ne jutott volna eszembe, hogy hű, írni kéne valamiről, szerkesztgetni kéne egy kicsit. De aztán mindig rájöttem, hogy erre most sajnos nincsen időm. Az utóbbi időben az utolsó, kis maradék szabadidőmet is elvette az érettségire, ballagásra és búcsúztatókra való felkészülés és, ha mégis valahonnan akadt egy kevés, azt is inkább anyuékkal vagy a barátommal töltöttem, nem pedig azzal, hogy a gép előtt üljek. 
Na de így, hogy már lement az érettségi nagy része - amiről péntekre tervezek bejegyzést, hurrá! -, és nem kell mindennap négy órakor hazaérnem, talán lesz egy kis időm néha-néha leülni és blogolni egy kicsit. 

Mint azt már a címben is láthatjátok ismét egy "termékteszttel" érkeztem. Az előző megírását is nagyon élveztem, így amikor megkaptam a terméket, amiről most szó lesz - és ki is próbáltam -, rögtön tudtam, hogy írnom kell róla. 
Múlthéten volt a ballagásom és anya barátnőjétől kaptam ajándékba egy Helia D arctisztító tejet. Nagyon sok jót hallottam már erről a márkáról és a termékeiről, ráadásul már egy ideje szemezek az arctisztító tejekkel is. Szóval így pont kapóra jött ez a kis csoda. 
Még aznap este ki is próbáltam, és első használatra beleszerettem. 

Eddig avonos sminklemosót használtam és igencsak meggyűlt a bajom a szempillaspirál eltávolításával. Perceket kellett dörzsölnöm a szemem, mire teljesen leszedte, pedig nem is vízálló termékről van szó - arról nem is beszélve, hogy utána egy darabig vörös volt a szemem és környéke is. Viszont ezzel elég egy fél percet "masszírozni" a szememet és az összes szemhéjpúdert, korrektort és szempillaspirált! eltakarítja. 
Plusz pont - ami szintén az avonál mínusz volt -, hogy használata után ez nem hagy zsíros érzést maga után, hanem szinte rögtön be is szívódik a bőrbe, így hidratálva azt - megjegyzem sokkal puhábbnak érzem a szemem környékét azóta, amióta használom. 
Mivel ugye az árát nem tudtam, utána néztem - csak azért, hogy tudjam mennyit kell majd költenem rá, ha újraveszem - és ezer forint körül mozog az ára (plusz-mínusz pár száz forint). Szóval a minőségéhez képest szerintem igen olcsó. 

Számomra ez az új holy grail, amit tényleg mindenkinek csak ajánlani tudok! 

Jenni.x


[Likeoljátok a blog facebook oldalát: A drunk thought 
Megtaláltok már bloglovin-on is: olahjennifer ] 

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe