#4. Pénteki kitárgyalós - Márciusi tervek

16:00:00

Sziasztok! 


Egy jó ideje már nem volt a blogon pénteki kitárgyalós, amit sajnálok, mert egyébként szeretem őket, csak eddig azt hiszem rossz oldalról közelítettem ezt a rovatot. Eddig ugye az elmúlt héten történt dolgokról írtam és, hogy mi történt az adott héten a blogon. Viszont mint ahogy már korábban említettem, a napjaim nem túl izgalmasak mostanság, hiszen állandóan csak tanulok, és a blogon sem mindig történik sok mindent, hisz volt - sajna - olyan hét, amikor nem is volt egyáltalán bejegyzés. 
Szóval mostantól kezdve ezek a bejegyzések általában olyan dolgokról fognak szólni, amik éppen foglalkoztatnak és a többi. Remélhetőleg ezzel a változással gyakrabban fogom tudni hozni a bejegyzéseket. 
És rögtön a változás jegyében egy kis összefoglalót hozok nektek arról, hogy mit is várhattok a hónapban a blogon. 

1. 30 napos smink kihívás 
Aki követ azoknak már nem újdonság a harminc napos smink kihívás, aminek keretein belül minden egyes nap egy adott kérdésre válaszolok. Amikor először feljött az ötlete a harminc napos kihívásoknak, nem sokat gondolkoztam, hogy melyiket is válasszam. Imádok sminkelni és minden mást is, ami ezzel kapcsolatos. Ráadásul ez az első kollaboráció is a blogon, vagyis két másik bloggerinával karöltve viszem végig ezt a harminc napot. Ha kíváncsiak vagytok Dorothy és Molly blogjaira és válaszaira, akkor kattintsatok a nevükre! 

2. Tavaszi bejegyzés sorozat: 
Azért írtam úgy, hogy bejegyzés sorozat mert egy pár különböző témájú poszttal is készülök nektek, ami viszont mind a tavasszal kapcsolatos. Na de, hogy mik lesznek ezek?
a) Tavaszi nagytakarítás check list: Régebben nem igazán végeztem tavaszi nagytakarítást, csupán csak a szokásos takarítás, amit amúgy is szoktam. De ezen idén változtatni szeretnék és pont ezért állítottam össze egy listát, hogy mik is azok a dolgok, amiket meg kell csinálnom. Ez a lista elérhető lesz majd a bejegyzésben és le is tölthetitek majd.
b) Tavaszi szüneti listák: Két külön bejegyzésről lesz itt szó, hiszen lesz egy Mivel töltsük el a szünetet? és egy Tavaszi szünet végzősöknek! poszt is. Lényegében különböző ötletek lesznek pontokba szedve, hogy mi az, amit csinálhatunk a szünetben.
c) Spring Fashion: Lényegében arról lesz szó, hogy mik azok a színek, minták vagy formák, amik idén tavasszal tarolni fognak. Ezen kívül szeretnék néhány tavaszi outfit összeállítást is hozni, illetve megosztani, hogy szerintem melyek azok a dolgok, amiknek mindenképp a táskánkban kell lennie ebben az időszakban. 
d) Zöldellő bejegyzés: Ez még számomra is egy teljesen új dolog. Van egy nyolc pontból álló listám, és ezeknek mind köze lesz a zöld színhez. Egyenlőre ennyit mondok csak erről. 

3. Húsvéti bejegyzés sorozat:
Szintén több bejegyzéssel is készülök a húsvéttal kapcsolatban. Lássuk is őket.
a) Egy kis háttér történelem: Gondoltam, hogy ha már húsvét, akkor beszéljünk majd arról is, hogy mi is ez az ünnep, honnan jött a neve, mi az eredete és a többi. Nem lesz nagyon részletesen belemenő töri, de azt hiszem, hogy jó, ha tudjuk mit is ünnepelünk ebben az időszakban.
b) D.I.Y. projektek: Leginkább húsvéti dekoráció ötletek lesznek ebben a bejegyzésben, amivel feldobhatjuk otthonunkat. 
c) Húsvéti nyalánkságok: Ismételten kedvezek azoknak, akik szeretik a hasukat és szeretnek a konyhában alkotni. Egyrészt megfogom osztani, hogy nálunk általában mi kerül az ünnepi asztalra, illetve találtam már előre egy jó pár kimondottan húsvét témájú ételt és sütit, amik nagyon jópofák. 
d) Kreatív tojásfestés: A hagyományos, megszokott minták után úgy gondoltam itt az ideje annak, hogy egy kicsit feldobjuk a tojásfestést. Egy jó pár gyönyörű és jópofa minta lapul nálam, amit már alig várom, hogy megoszthassam veletek. 

4. Utazás a Lux-ra! 
Tegnap éjszaka végeztem a Luxen sorozat összes eddig megjelent kötetével és már alig várom, hogy írjak róluk a blogon. Szóval tutira két könyv értékelés lesz a hónapban, ezeken kívül pedig becsúszhat még egy-kettő, attól függ milyen tempóban olvasok. 

Ezek mellett természetesen még lehet, hogy lesz egy vagy két bejegyzés, ami meg fog jelenni és nem volt tervezett, hiszen előfordulhat. 
Ha esetleg felkeltették az érdeklődéseteket ezek a témák, akkor iratkozzatok fel, hogy ne maradjatok le semmiről! 
Gyönyörű szép márciust kívánok mindenkinek! :) 



You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Ugh, már most nagyon várom ezt a rengeteg bejegyzést! Egyik -másik téma nagyon szupernek ígérkezik!:)
    Xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem a kész bejegyzéseket is ennyire szupernek fogod majd találni! :)
      Öleléés.

      Törlés

Subscribe