'16 március havi kedvencek - app, zene, blog és a többi.

16:39:00

Sziasztok! 

Az egyetlen dolog, amiért büszke vagyok magamra, hogy eddig minden hónapban sikerült időben és rendesen hoznom a havi függőségek bejegyzést, szóval ez most sem maradt el.
Ezen kívül viszont szeretnék még mindenki Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánni!! :)
Nem is nagyon rizsáznék így előtte sokat, szóval vágjunk is bele! 


A Spotify megtalálható telefonos alkalmazásként, de weboldalként is. Ez az alkalmazás egyébként egy zene lejátszó, amin lényegében szerintem a világon eddig megjelent összes dalt elérhetjük, illetve teljes albumokat is találhatunk - ami nekem egy hatalmas áldás. Emellett rengeteg kész lejátszási lista is található is, amik különböző stílusokhoz és hangulatokhoz vannak összeállítva, pl. pop, rock vagy bulizás, meditáció, vacsorához és egyéb más-más témák. Az egyetlen hátulütője az alkalmazásnak, hogy telefonon ahhoz, hogy minden funkciót teljesen ki tudjunk használni kb 1500 forintot kell fizetnünk havonta. Én egyenlőre a hét napos teljes próba verzión vagyok, tehát nem tudom, hogy miben fog különbözni a nem teljes funkció, ugyanis nem tervezek fizetni érte. Viszont, ha jól értelmezem és tudom akkor a web-es lejátszó teljesen ingyenes így is, úgy is. Mindenkinek ajánlani tudom csak! (felhasználom, ha esetleg követni szeretnétek: Jenníí Oláh)

Az app után jöhet rögtön a hónap kedvenc sorozata, ami nem más, mint az Amerikai Horror Sztori harmadik évada, a Coven. Ebben az évadban egy boszorkányokkal teli történettel ismerkedhetünk meg, jelen vannak korábbi évadokból megismert kedvenc színészeink, de egy pár újjal is találkozhatunk, akik amúgy egyáltalán nem lettek nekem szimpatikusak. A történet maga szerintem nem egy nagy durranás (a három közül még mindig a második, az Asylum a kedvencem történet szempontjából), viszont tele van olyan dolgokkal, amikből szerintem tanulni lehet és eléggé életszerűek is, mint például a rasszizmus, az anya-lánya kapcsolatok és a többi. Mit ne mondjak, voltak benne megint olyan jelenetek, amiket nem igazán bírtam nézni, de ettől függetlenül nagyon élveztem. Aki szereti a hátborzongató eseményeket, azok mindenképp nézzék meg! 

Az idei hónap egyetlen kedvenc márkája a Balea, amit a dm forgalmaz. Én a hónapban a márkától kifejezetten két-három terméket vásároltam, méghozzá egy borotvát, egy borotvahabot és egy négy pengéből álló tartalék csomagot. 
Most csupán csak annyit szeretnék ezekhez hozzá fűzni, hogy nagyon meg vagyok velük elégedve. Bővebben most viszont nem szeretném kifejteni, mert tervezek hozni egy véleményes bejegyzést róluk. 



Aki ismer az pontosan tudja, hogy hatalmas Ariana Grande rajongó vagyok. Kívülről fújom az összes dalát és egyszerűen borsódzik a hátam a hangjától. Így történt hát, hogy Ms. Grande Dangerous Woman című dala lett a hónap kedvence. 
Hangzásban kicsit más, mint a tőle eddig megszokott daloké, de ez csak pluszban rátesz arra, hogy miért a kedvencem. A hölgyeményünk hangja szokásosan fantasztikus. A dalszöveg pedig valami eszméletlen. 
Ha még nem hallottátok volna a dalt, akkor kattintsatok IDE, itt megtaláljátok a dalt, a szöveget és a magyar fordítást is! Pluszban Ariana youtube csatornáján megjelent egy acapella verzió is, amit mindenkinek szíves figyelmébe ajánlok, ugyanis itt is megmutatkozik, mekkora hanggal rendelkezik [x]! (És tudom, hogy már van kedvenc dal, nem tudom elhagyni ezt a kategóriát úgy, hogy ne említeném meg Zayn - Like I would című dalát, imádom!) 

A For Her Blog (korábbi nevén The very style blog) egy magyar bloggerina, Szandra által íródott blog, amit egyszerűen imádok. Nem tudom pontosan mióta követem a blogot és a youtube csatornát is, néha olvasgattam is és megnéztem egy-két videót, de az utóbbi időben, mint valami rossz fanatikus állandóan lesem a blogot, facebook oldalt és youtube csatornát, mikor került fel új bejegyzés vagy videó. 
Számomra Szandra nagyon szimpatikus, mind a videókban és írásban is, talán ezért is kattantam rá mostanában ennyire. Ráadásul hasznos dolgokat is megoszt, illetve rendszeresen nyereményjátékokkal várja az olvasókat. Számomra mindenképp ő az egyik favorit magyar bloggerem/youtuberem. 
Elérhetőségei: blog | facebook | youtube | instagram | twitter | bloglovin | pinterest


És a végére hagytam a hónap kedvenc személyét, aki nem más, mint Aylin Melisa, aki egy német youtuber hölgyemény. Első ránézésre talán egy tipikus elkényeztetett lánynak tűnhet, aki mindent megkaphat, de egyébként egy csendes, pozitív kisugárzású, gyönyörű lányról van, aki smink nélkül is ugyanolyan szép, mint azzal. Leginkább smink tutorial videói vannak, legutóbbi videójában a barátja sminkelte ki, és eszméletlen aranyosak voltak. :) Egyébként még eléggé újnak számít a youtuberek világában, hiszen első videóját mindössze nyolc hónappal ezelőtt töltötte fel, és most jelenleg tizenkilenc videót leshetünk meg a csatornáján. Elérhetőségei: youtube | instagram | google+

És így a végére üdvözlöm a legújabb feliratkozómat is! :) 





You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe