#2. Be my Valentine - Csináld magad!

15:48:00

Sziasztok! 

Az előző valentin napi bejegyzésemben édesszájúaknak kedveztem, hiszen tíz olyan finomságot osztottam meg veletek, ami tökéletesen passzol a valentin naphoz és aranyos meglepetés lehet a másik félnek. (Ha valakit ez érdekelne IDE kattintva megtekintheti.)
És, ahogy ígértem most néhány D.I.Y., azaz csináld magad ötlettel készültem nektek. Hogy miért lehet ez jó?
Egyrészt fejlesztheted a kézügyességed, sokkal személyesebb egy saját kezűleg készített ajándékkal kedveskednek, és nem utolsó sorban pedig itt már tényleg csak a fantáziánk szabhat határt, hiszen az ötletek tárháza valójában végtelen.
Most mégis próbáltam valamivel egyszerűbb ajándékötleteket gyűjteni, hisz nem mindenkinek van remek kézügyessége, mint például nekem. Így ezeket azok is el tudják készíteni, akik sajnos két bal kézzel rendelkeznek.
Na de, hogy mik is lennének ezek az ötletek, lássuk!













































Ezek lettek volna azok a D.I.Y ötletek, amiket saját kezűleg is és nagyon könnyen el tudtok készíteni. Remélem néhány elnyerte tetszéseteket és, hogy ha tanácstalanok vagytok, akkor ezek közül választotok valamit. 
Ha esetleg innen készítetek el valamit vagy bármi más saját kezű ajándékot, akkor küldjétek el nekem vagy töltsétek fel instagram-ra a #bemydrunkvalentine hashtag-gel, hogy megnézhessem. 
Sok sikert a készülődéshez, legyetek kreatívak! 
A következő bejegyzésben néhány olyan csomagolási tippet hozok, amivel feldobhatjátok az ajándékot.  
Vagy esetleg van valamit, amiről szívesen látnátok bejegyzést valentin napi témában?  
Ne habozzatok írni, kérdezni, felkeresni! 
Ötletek forrása: pinterest

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe