2016-os tervezés, azaz amiket nem fogadtam meg újévkor, de...

16:11:00

Hii People! 

Megérkezett 2016, amit én személy szerint vártam is és nem is. Ennek nagyon egyszerű oka az, hogy idén érettségizem és felvételizek egyetemre, ami egyáltalán nem lesz egyszerű procedúra, de ezzel együtt van bennem némi öröm is, hiszen új életet kezdhetek, új embereket ismerhetek meg és egy teljesen új környezetbe kerülök. Na, de teljesen eltértem a témától, tehát...
Újévkor nagyon sokan fogadnak meg könnyelműen dolgokat, amiket persze nem tartanak be vagy már elsejétől vagy pedig egy kis ideig kitartanak de aztán feladják - tisztelet a kivételnek. Egy ideig én is beleestem ebbe a hibába, de most nem. Semmit nem fogadtam meg szilveszterkor, csupán az év első napjaiban tűztem ki célokat magam elé. Hogy mik ezek a célok?

  • Minden tőlem telhetőt megteszek azért, hogy minél jobb érettségit írjak.
    Ezt a témát valószínűleg az egyik Tovább tanulás update bejegyzésemben fogom kifejteni bővebben, de néhány szót ejtek róla most is. Eddig sajnos előfordult olyan, hogy egyszerűen nem volt kedvem tanulni, vagy már olyan fáradt voltam, hogy inkább neki sem álltam. De most, így már a hajrában eldöntöttem, hogy minden nap tanulni fogok, még hétvégén is, hogy minél jobb eredményeket érjek el. 
  •  Rendszeresen fogok mozogni.
    A több tanulás után ez volt a második legfontosabb, amit kitűztem magam elé célul. 2014 októberében elkezdtem edzeni és egészen 2015 februárig majdnem minden nap edzettem. Viszont volt néhány probléma, ami miatt nem tudtam csinálni és azóta sem mozogtam túl sokat. Viszont az utóbbi időben sikerült felszednem néhány plusz kilót és a mozgás is hiányzik úgyhogy kijelöltem a héten négy napot, amikor edzek és egy 30 napos edzés tervet is elkészítettem már.
    (Az egyik motiváló erőm Looren Bee, aki blogján osztotta meg a nagyon jó ötletet. A bejegyzést ITT találjátok. 
  • Egészségesebb étkezés.
    Direkt nem azt tűztem ki magam elé, hogy egészségesen fogok étkezni, mert tudom, hogy az én családomban ezt nem tudnám száz százalékosan betartani. De az egészségesebb, az valahogy könnyebnek hangzik... Ez az "egészségesebb" csupán annyit jelent, hogy csak vizet iszom (a reggeli kávémon kívül), és napi 1.5 litert fogok minimum elfogyasztani, aztán több zöldséget és gyümölcsöt szeretnék enni, ezen kívül havi egyszer megengedett csak a nassolás.
    Segítségért vezetek egy egészség naplót, amiben leírom, hogy minden nap mennyit vizet ittam, vezetem a zöldségek és gyümölcsök mennyiségét, illetve az egy nasi napot is. 
  •  Kevesebb pénzt fogok költeni.
    Ezen szerintem nem sok mindent kell magyarázni. Nem szeretnék felesleges dolgokra kiadni pénzt, hanem szeretnék minél többet spórolni, hogy a fontosabb dolgokra jusson inkább. 
  •  Találni egy jó munkát.
    Ez is elég egyértelmű. Már évek óta keresek valamilyen jó nyári munkát, ami azért jól is fizet de eddig nem sok sikerrel jártam. Viszont idén már sokkal hamarabb elkezdem a keresést, hiszen ha felvesznek az egyetemre - attól függ, melyik városba - akkor ott kell keresnem valamilyen diák munkát, amit a nyáron és a suli mellett is tudok csinálni. Viszont, ha nem vesznek fel, akkor egy állandó munkát kell találnom. 

Nem sok cél, de mind fontos a számomra és remélhetőleg végig is tudom vinni az egészet.
Gondolkozom egy WorkOut Update rovaton is, amiben vezetném a változást, megosztanám a tapasztalataimat és lehet az edzés terve(i)met is.

Ti kitűztetek valamilyen célt magatok elé az idei évre? 

Legközelebb az Inspiráló hétfő keretein belül fogunk találkozni, addig is, 
Ha bármi kérdésetek vagy kérésetek van akkor keressetek kommentben, chaten vagy az Elérhetőségek menüpontban található oldalak egyikén. 
Ha cserét szeretnél kérni, akkor azt a Cserék menüpontban kommentben vagy chaten teheted meg.
legyetek jók... 

Jennii.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe